About Me







Thanks for visiting my blog! 
I am German, but currently living in Switzerland, spending most of my free time in my messy sewing room. I love chocolate, sewing, reading, playing music on my violin, japanese food and everything vintage. 

I'm always happy if you leave me a comment!

Or send me an email: marieinthecave@gmail.com

3 comments:

  1. Howdy!

    I have nominated your for the Liebster award!

    Check out my blog http://bluegingerdoll.blogspot.com.au/

    For details!

    x

    ReplyDelete
  2. Hallo Marie,

    mir gefallen die Modelle, die Du machst. Und ich werde wohl noch öfter hier vorbeischauen, denn Du hast so ziemlich die gleiche Figur wie ich. Das Burda-Kleid 106 habe ich mir gestern ausgesucht und werde es auch einmal versuchen. Ich finde, es steht Dir sehr gut.

    Herzliche Grüße
    Tanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Tanja,

      vielen Dank! Es freut mich, dass es dir auf meinem Blog gefällt! Ich wünsche dir gutes Gelingen mit dem Burda-Kleid und viel Spass beim Nähen!

      Viele Grüsse
      Marie

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...